Legacy Legacy
Alexandar, a young but experienced inspector, gets his first big case - solving the harrowing murder of a construction tycoon's daughter. Reliving his past, as his father was killed while serving in the police, Alexandar is unaware of the dangers he is exposing himself to.
The young detective Jakovljevic and his partner investigate the murder of a young girl who was burned in a cornfield. The investigation leads to a company owned by the victim's father.
Aleksandar and Mirko bring Strahinja into custody. During the researching Strahina's place, they find an interesting photo that may be a possible clue.
Having found evidence proving that Strahinja is innocent , Aleksandar trying to reopen case, but for Marjanovic, this case is solved. In the meantime, there is another dead body, which is not a coincidence.
Aleksandar and Mirko find out that the Milica's boyfriend, a famous tennis player, is involved in the whole crime more than they thought.
Strahinja suicides in his prison cell. Aleksandar finds call logs between Dejan, a former Milica's boyfriend and Nikola Kovacevic, Peca's father and minister in the Parliament.