Alaskan miner and fortune-seeker Farley Dean and his crew face man-eating crocodiles as they search for gold in Bougainville, Papua New Guinea, one of the most dangerous islands known to man.
The final member of Farley Deans do or die gold-mining crew arrives on Bougainville Island. But a reckless decision by Farley divides the crew, puts his leadership in question, and threatens to derail the daring mission.