Legend of the Seeker
Richard, Kahlan and Zedd discover that peddlers are selling the villagers of Drundril elixirs, potions that temporarily give them magical powers. Searching for the makers of the potions, Zedd confronts a wizard who was once his student, but is now a dangerous and powerful rival.