Legend of Yun Xi
In a world divided into three kingdoms, Han Yun Xi (Ju Jing Yi), a skilled doctor from a renowned medical family, marries Prince Qin of Tianning, Long Feiye (Zhang Zhe Han). Thrust into the treacherous royal politics, Yun Xi is persuaded by the Empress Dowager to become a spy, with the promise of learning about her long-lost mother. Navigating the complex palace intrigue, she must balance her kind nature with the ruthless demands of her new royal life. This is a 2018 Chinese historical drama based on the novel "Poison Genius Consort" by Jie Mo.