LEGO City No Limits Max
Peak Gaming
Just Jason becomes a real criminal, while Bytz takes on the entire city for a game of dodgeball.
Wanda About explores the depths of the ocean and the heights of space in search of treasures.
Just Jason battles his fears in the ultimate bike stunt, while Bytz takes on a fleet of laser drones.
Just Jason escapes prison using dumb stunts only while Mech.Max confronts a new villain.