Lego Pixar: BrickToons
Trust Yer Ol' Pal, Mater
When Lightning McQueen needs repairs before a big race, Mater's fixes are anything but conventional but might be just the thing needed for victory.
Patience Is a Bear
When solstice magic at an ancient henge gets her brothers into trouble, Merida enlists the help of an old friend.
As Dash and Violet take on Syndrome, Bob battles his most dangerous foe yet: dinner.
Marlin's overcautious parenting on a field trip gets Nemo's school into big trouble!
It's the Battle of the Bands, and Miguel needs support from his familia to sing a winning song.