Let Me Introduce Her
After suffering a brutal attack, Ji Eun Han (Nam Sang Mi) undergoes reconstructive facial surgery, but loses her memory in the process. Now with a new face, she desperately seeks to uncover her identity and the truth behind her trauma. She’s approached by plastic surgeon Han Kang Woo (Kim Jae Won), whose own lover left him, and he offers to help Eun Han recover her memories. In the process, Kang Woo opens up to Eun Han, and they begin to fall for each other. However, Eun Han’s actual husband, news anchor Kang Chan Ki (Jo Hyun Jae), seems to be living his own secret life, with a dark truth no one saw coming. What is the truth behind Eun Han’s life – and what are these men hiding from her?