Let's Fight Ghost
Medical student Off (Saint Suppapong Udomkaewkanjana) has a peculiar ability to see and interact with ghosts. While he's been all over the country to help banish ghosts, he hasn't had many clients recently... until he's hired to check out a haunted all-girls' school. When he arrives, he realizes that his mysterious client Jeen (Orn Patchanan Jiajirachote) is actually a ghost with amnesia! Off and Jeen face off, but they accidentally kiss, triggering a wave of memories in Jeen's mind. With Jeen's help, Off successfully banishes the problem-causing spirit, but Jeen remains fixated on Off in the hopes of kissing him again and bringing back more of her memories. Can Off help Jeen regain her memories – and will this bring them closer together in more ways than one? This drama was adapted from the web comic of the same name by Iminsu.
Med student Off takes a ghost-catching side gig; the mysterious Jeen remembers parts of her past after an unexpected encounter.
Desperate to treat her amnesia, Jeen requests a favor; Off pushes back, but the two must find a way to work together to defeat a spirit.
After another kiss fails to trigger Jeen's memory, a guilty Off lets her stay with him; an obsessed ghost targets those who insult his idol.
Jeen angers Off when she enters his private storage room; the ghost of a young monk requests the help of Junior and Off to find his body.
A painful flashback makes Off consider eye surgery; Junior and Leng want Off to join their ghost-busting club, so they lure him in using Numwan.
The police investigate a professor after a student's death; when a ghost harms Numwan during a camping trip, Off accuses Jeen of hurting her.