Lewis & Clark: The Journey of the Corps of Discovery
Sent by President Thomas Jefferson to find the Northwest Passage, Meriwether Lewis and William Clark led the most important expedition in American history. This extraordinary film tells the remarkable story of the entire Corps of Discovery.