Liar
Laura is set up with Andrew, a father of one of her students. The two enjoy a lovely first date, but the next day, rumors and accusations begin to circulate and they find themselves entangled in a web of deceit and confusion.
Andrew tries to push the situation with Laura to the back of his mind until Luke forces him to confront the accusations made against him.
A man from Laura's past visits Andrew and reveals some powerful information about Laura. Laura realizes she must turn to Andrew for help.
Determined, Laura travels to Edinburgh to uncover the truth behind Andrew's wife's death, but finds more than she bargained for.
Laura's resolve to bring Andrew to justice deepens as she enlists Tom's help. A deception in Laura's personal life leaves her with no one to turn to.
Terrified of arrest, Andrew enlists Luke's help as an alibi. Laura won't give up easily and the final match between the two has violent consequences.