Lie After Lie
Ji Eun Su (Lee Yoo Ri) is a woman from a wealthy family whose life dramatically changes when she is convicted of murdering her husband and sent to prison while pregnant. After giving birth, her daughter is given to foster parents, specifically Kang Ji Min (Yeon Jung Hoon), a principled journalist who becomes the child's sole caretaker. Upon her release, Ji Eun Su devises a calculated plan to reunite with her daughter by winning Kang Ji Min's heart and becoming her child's stepmother. Her complex scheme threatens to unravel as the potential consequences of her hidden truth loom large, raising the question of how her new family will react if her past is exposed. This is a 2020 South Korean drama produced by Kim Dong Rae that explores themes of deception, motherhood, and redemption.