Life After Prison
Home Sweet Home
This provocative and thought-provoking documentary follows a number of hardened criminals as they try to come to terms with their freedom. Can Chris, released after serving 32 years for murder, deal with an outside world completely alien to him? Will convicted shoplifter Gemma be forced to sleep on the streets? And how will Rhys's long-suffering mom react when she meets him at the prison gates?