Life on Mars
The murder of a football fan near his local pub sends the team undercover on the eve of a big match. With the press using the murder of a Manchester United fan to fuel the flames of hate between rival fans, Sam believes the only way to prevent a full-scale riot is to prove that the murder was not football-related. Under pressure to solve the murder before the tensions destroy the community, Sam suddenly finds the riot is not only upon them but it has also brought him face to face with the killer...