Life Or Debt
Using tough love and business crisis management tactics, former CEO and Corporate Strategist, Victor Antonio teaches families in severe financial distress how to save themselves by running their family like a business.
Mo Meatballs Mo Problems
A failing meatball maker and his plastic surgery addicted wife are overspending and drowning their family in debt. Former corporate CEO, Victor Antonio, has just 4 days to try to save them from financial ruin.
Money and emotions get all mixed up in Florida when a bartender and his wife must finally face the truth about each other and their dwindling bank accounts.
Tragedy strikes a Miami family as they struggle with strong Cuban personalities and a weak family business. Can Victor save them before their finances, their business and their family go up in flames?