Life's a Beach
Love at First Sight
A struggling actor leaves L.A. to create romance in Fiji, an artist opens Tahiti's first pottery studio, a California native opens up a pizzeria in Costa Rica, and friends uncover tropical islands to flip for profit in Panama.
From a custom motocross track in Nicaragua to island innovations in Fiji, a personal submarine in Honduras and a 50-foot catamaran in the Virgin Islands, big dreamers are ditching their everyday jobs for life in paradise.
Best friends open a beachside recording studio in Nicaragua. In Mexico, one man makes an island out of plastic bottles, and a Kansas native relocates to Puerto Rico to become a boat captain.