Lily Allen: From Riches to Rags
Documentary following the metamorphosis of Lily Allen from pop star to fashion retailer as she and her sister Sarah launch their own fashion store in London.
In the final programme Lily and Sarah face the last few hurdles before opening the shop with a glittering launch night. But the year ends in devastation for Lily.