Little Women: LA
Christy and Traci's bridal battle intensifies as Christy steals Traci's spotlight at her wine-tasting party. Elena visits the doctor to find out what type of dwarfism she has and determine potential problems that might arise during pregnancy. When Traci has the women help her pick the perfect wedding gown, their tastes clash and things heat up.
Terra has the ladies attend a cooking class and things get zesty as the conversation turns to Tonya's love life. In an effort to lose weight and prepare for their wedding, Christy and Todd diet and enroll in dance lessons. When Terra's boyfriend Joe fawns over Elena, Terra plans a sexy and intimate evening to remind Joe of their spark.
Booty's are the topics of conversation at a pool party when Elena considers breast implants and Terra asks the ladies to star in her "Booty Bee" music video. While Terra's recording her single, Christy tries to convince the women to back out of the video shoot.