Live PD Presents: Florida Heat
An unfiltered look at Florida police departments, pulling together some of the most intense action from real ride-alongs with six departments across the state.
An unfiltered look at Florida police departments in action. Gator in the road, gun shots reported, drug house raided.
An unfiltered look at Florida police departments in action. Sword wielding man reported, giant python in the road, and a domestic incident at a motel.
An unfiltered look at Florida police departments in action. Chihuahua attacked at trailer park, man screaming in street, and a noise complaint at motel.
An unfiltered look at Florida police departments in action. Alligator in parking lot, high-speed chase and gun bust, and a disturbance at the drive-thru.
An unfiltered look at Florida police departments in action. Jesus wannabe, shopping cart thieves, and a toy gun scare.