Locker Diaries: Zombies
Glimpse the drama happening in the school hallways of Shadyside & Sunnyside and discover the secret adventures that unfold.
Alone Time
During a school dance at Shadyside, Victor brings Nova to his locker to tell her something important, but a series of interruptions from their friends keep delaying his confession.
The Secret
A secret is spreading through the hallways of Sunnyside, twisting out of control and creating a frenzy. Can warriors Ray and Vargas prepare the other students for what's coming?
When Vera loses the pet rat of the Vampire Eldress, she and Vargas search through lockers trying to find it.
When Vera saves Ray's life, he promises not to leave her side until the debt is repaid, whether Vera wants his protection or not.
Victor accidentally gives Nova's gift away and must race against the clock to get it back before she realizes.