Philippe Geubels and Jeroom Snelders present LOL - "Last One Laughing", the first Dutch comedy game show on Amazon Prime. Ten top Dutch comedy titans compete against each other for the title 'last one laughing'. Who will succeed in not laughing for six hours but making the others laugh?
It's a madhouse
In this first episode, Philippe and Jeroom welcome ten top Dutch comedians to their LOL house. Full of enthusiasm, the comedians begin this unique experiment, but soon the nerves take over. After all, not laughing for six hours is true torture for these star comediens.
Nipple, nipple on the wall
In the second episode, Alex shows an unexpected side of himself. Philippe and Jeroom push the comedians to their limits by playing a secret trump card, and Stefano gets flustered.
The comedians step up the pressure. Slacking for even a moment can cost you a life instantly. The first elimination is in the air and Henry decides he wants to take out his fellow comedians one by one. He just forgot about Bas.
The comedians are now three hours into this competition, but that doesn't mean it will be easy from here on out. Rayen goes on the attack and sets his sights on Roué. Philippe and Jeroom think the comedians are not active enough and make a drastic decision with major consequences for one of the comedians. But he is quick to plot revenge.
One of the comedians wreaks complete havoc with his act. The fifth hour enters and despair strikes. The top comedians are running out of material. When Philippe and Jeroom find that the comedians are unable to make each other laugh, they play a new trump card. Tineke shows a very unexpected side of herself.
The four remaining comedians are on edge. The road to the finale is tougher than ever. In the grand finale, the comedians can't relax for a second as one surprise after another enters the house. Who will manage to hold back their laughter and be crowned Last One Laughing?