Richard Ayoade goes on the offensive, Joe Lycett dishes out some unusual compliments and Daisy May Cooper reveals she has a crush, but who will crack first?
Naughty Taughty
It's carnage in there as Jimmy starts to dish out the cards; Rob Beckett pays a touching tribute to his grandma and there's a sprinkling of magic from Bob Mortimer; Jimmy decides it's time for an old school punishment.
As the game nears the halfway point, Daisy is tested to the limit by Bob's songs; Lou sees a side of herself she didn't know existed; the gang get a taste of the occult when Jimmy sends in an unexpected guest.
Bob shows off his newsreader skills; Judi introduces a furry friend; it all kicks off when a surprise celebrity guest invades Rob's personal space; one of the comics gets the serious giggles.
The finalists throw everything they've got at each other; the comedians try to hit the high notes as Jimmy sets a singing challenge with a difference, and it's a photo finish as our final two race to be crowned the winner.