The Great Courses Signature Collection
In London in the Time of Dickens, you’ll get the unique opportunity to experience the British capital through the eyes of a literary master whose work is inextricably tied to the city and its rich history. Throughout 12 lectures taught by Professor Lillian Nayder of Bates College, you’ll utilize Dickens’s life and work to tour the metropolis of London in a time of rapid transformation.