Lonely Enough to Love
Cha Kang Woo (Ji Hyun Woo), a successful psychiatrist in his thirties, struggles with romantic relationships due to past trauma. Despite his attractiveness and career success, he fears emotional intimacy. When Lee Na Eun (Kim So Eun), a freelance copy editor with dreams of becoming a novelist, moves into his co-living house, unexpected feelings begin to emerge. Na Eun, who has been single for four years and values justice, finds herself intrigued by Kang Woo. Both preferring their independence yet craving connection, they must navigate their complex emotions and potential attraction. Can two individuals afraid of commitment find love under the same roof? "Lonely Enough to Love" is a 2020 South Korean romantic comedy drama directed by Lee Hyun Joo.