L'Opéra
At the world-renowned Paris Opera, 35-year-old principal dancer Zoé struggles as her career falters, while 19-year-old Flora is eager to prove herself.
Zoé enlists powerful allies and begins a hardcore training routine to mount her comeback. Meanwhile, Flora is stuck giving a tour to young ballerinas.
Amongst the visiting Russian Bolshoi ballet company is Zoé's former lover and dancing partner, Sasha. After five years, the pair face unresolved emotions.