Lorenza, bebé a bordo Lorenza, bebé a bordo
Bebé a bordo
Lorenza's life changes radically after the death of her sister Raymunda, who before dying asks her to take care of her son Emiliano.
Lorenza goes viral on social media because Raul and Luis published a video where they accuse her of having locked Emiliano in a car.
Lorenza is arrested for drunk driving. Luis helps Lorenza get out of jail. Lorenza decides to hire a nanny to help her take care of Emiliano.
Lorenza and her friends devise a plan to find out who Emiliano's father is. Lorenza pretends to be Raymunda to find out if Luis Enrique is Emiliano's father.
Luis refuses to take the DNA test for fear of discovering that he is the father of Raymunda's baby. Emiliano suffers from indigestion and Lorenza takes him to the hospital for a doctor to help him.
Lorenza decides to dress like Raymunda to find Emiliano's father and Valentina helps her. Lorenza and Valentina question Luis to find out if he is Emiliano's father.