The A-Team The A-Team
Stan Rodgers hires the A-Team to get his daughter away from the maniacal religious leader Martin James and his machine-gun wielding followers. Although they manage a daring helicopter escape for Sheila Rodgers, who flies off in a borrowed helicopter with Murdock, the rest of the A-Team is captured. While Hannibal, Face, B.A., and Amy are locked in a windowless cell in the cult's heavily guarded compound, they teach Amy that the reason they are able to attempt such dangerous escapades is their ability to face death squarely, without fear. A valuable lesson for us all.