Octogenarians and the 90s
In the heartwarming "Sunshine House," Ye Xiao Mei (Wu Qian) takes over her beloved Grandma Lin's (Wu Mian) nursing home after her cancer diagnosis. Committed to continuing her grandmother's legacy of care and compassion, Xiao Mei begins revitalizing the home, facing resistance from some residents. Her challenges intensify when Guo San Shuang (Bai Jing Ting), an unscrupulous salesman who places his grandfather in the home to sell medical supplies, arrives. Despite their initial conflicts, Xiao Mei and San Shuang's interactions bring new energy to Sunshine House, creating opportunities for friendship, family bonding, and unexpected romance. This is a 2021 South Korean romantic family life drama directed by Xu Ji Zhou and Yi Jun.