Los Simuladores
Second Chance
'Los simuladores' help a woman who buys an apartment get a fair price by the seller. Later, a painter wants to recover his wife who has abandoned him through a fake assault and other mechanisms.
A man loses his money in an illegal casino playing poker but he was cheated! 'Los simuladores' create a sophisticated system to recover all the money. Moreover, an old lover harasses a woman.