The Windsors: Inside the Royal Dynasty
Succession
Following King George's death, Prince Edward must choose between the throne or marrying Wallis Simpson, an American divorcee.
When George VI is crowned king in 1937, he must rebuild the prestige of the monarchy after the shocking abdication of his brother and the shadow of WWII.
Prince William's marriage to Kate Middleton and Prince Harry's to Meghan Markle reenergizes the royal brand. But modern media escalates the pressures.