Love Has Fireworks
Investment banker Qian Fei (Wang Chu Ran) is ready to take the next step in her relationship and move into the apartment she and her fiancé purchased together. But when he decides that he'd rather be with another woman, Qian Fei is left with a broken heart and a hefty mortgage payment. To offset the financial burden, she decides to rent out a spare room, and Li Yi Fei (Tan Jian Ci), a second-generation business heir and investment banking elite, decides to move in with his girlfriend – although they break up soon after, and Yi Fei decides not to move out. Strangely enough, Qian Fei and Yi Fei find themselves gradually drawn to each other, even ending up working together on an IPO, and support each other through the ups and downs of life. This drama was adapted from the novel "We Live Together" by Hong Jiu.