Love in the Clouds
In an unexpected turn of events at the annual Qingyun Conference in the Hexu Six Realms, warrior and former convict Ji Bo Zai (Hou Ming Hao) defeats the warrior goddess and seven-year reigning champion Ming Yi (Lu Yu Xiao). Overnight, Bo Zai becomes the most wanted fighter in the Jixing Abyss – but Ming Yi, weakened by poison, seeks Bo Zai's help to find a cure for her illness. She disguises herself as a dancer and successfully infiltrates his inner circle. However, Bo Zai and Ming Yi soon find that their mutual attraction goes deeper than just a desire to use each other, complicating their relationship. Will they find love and a genuine connection, or will their past be too much to overlook? This drama was adapted from the web novel "Ru Qing Yun" by Bai Lu Cheng Shuang.
Ming Xian, in disguise, loses the Qingyun Martial Arts Tournament and suspects someone poisoned her; to find the antidote, she assumes a new identity.
Under her new alias, Ming Yi tries to divert attention away from her investigation of Wugui Sea; Ji Bozai is suspicious of her.
After Ji Bozai catches Ming Yi eavesdropping, he puts her to the test; he learns the truth about his master's death and Houzhao's true intentions.
Ming Yi learns more about the whereabouts of the antidote, but to retrieve it, she must get closer to Ji Bozai; she concocts a plan to gain his trust.
Ming Yi and Ji Bozai grow closer after she injures herself while helping him steal his master's portrait; Yan Xiao stops Tianji from visiting her father.
Yan Xiao rescues Tianji, revealing his true feelings; as Ming Yi's real identity threatens to surface, Ji Bozai's plan begins to take shape.