Love It or List It Vancouver Love It or List It Vancouver
Three years ago, Mike and Melinda moved into his childhood home. Even though it is in one of the most sought after neighborhoods in the country, Mike just can't stand the thought of living in his parent's old house.
Rob and Tracey bought their bungalow when renovating the house from the ground up sounded like a good idea. But they're busy professionals, and trying to restore an old house is more mission impossible than a labor of love.