Love Your Garden Love Your Garden
Alan Titchmarsh and his team of experts travel the country to find the dream gardens we'd all like to have. Meeting the colourful characters that create these spaces, they'll show us how we can live the dream at home.
Would you like a garden that is a blaze of colour and scent? Well Alan helps you tell your annuals from your perennials and the best way to plant your flowers in the garden.