Lucas the Spider
The Mighty Boop and Fly Wonder
Lucas and Findley assume superhero personas to help their friends, but Findley becomes annoyed after being tasked with the sidekick duties and yearns to be a hero.
Avocado is given a bath by the big people and hates her new floral scent, but Maizie loves it so much, she won't leave Avocado alone.
Lucas finds a door at the base of Arlo's tree and tries to figure out who it belongs to.