Luis, el sabio del éxito Luis, el sabio del éxito
“Luis, el sabio del éxito” reviews, with unpublished footage, the triumph of Spain in the UEFA Euro 2008, with Luis Aragonés as key protagonist. Emotional speeches and moments full of tension and euphoria turn this documentary into a unique opportunity for the audience to enjoy success first-hand.