Luna & Sophie
Clean Business
The body of Dr. Bernd Feser is found in a gas station car wash. Cause of death? A shot to the head through the car’s front windshield.
One morning, fish farmer Stefan Malchow looks at his fish pond in shock. Every single trout is dead. A few moments later, so is he.