Lupin the 3rd Part 4
A beloved classic franchise, LUPIN THE 3rd PART4 is the first full-fledged Lupin the 3rd television series to air since 1984, when Lupin the 3rd Part 3 aired. The new story takes place in Italy and San Marino, and features a blue-jacketed Lupin in his 20's. Lupin the 3rd follows the escapades and adventures of master thief Arsene Lupin III, a brilliant thief who has been able to carry off...