Lupita: Around The Planet
Come have fun, jump and dance with "Lupta Around the Planet" series! You will accompany Lupita, Chip and Bobo on great adventures around the planet. In each episode you will explore places like the Great Wall of China, Paris, and even the Sahara Desert, with original and educational songs, featuring different cultures, places, and countries on earth.