Magic Man
"Magic Man" follows world-traveler and mind-blowing street magician, JB Benn, as he performs his unique brand of illusions and interactive magic for tourists and locals across the country and all around the world.
Magician JB Benn travels to Panama City Beach to show off his amazing tricks. He contorts an iPhone by twisting it in half, and he completes a stunt as he drinks cups of liquid, one of which is lamp oil.
JB Benn brings his unique brand of up-close-and-personal supernatural magic to a truly unique melting pot of culture, food and music when he travels to historic New Orleans.