Maigret
A new incarnation of the classic crime novels. Rowan Atkinson stars as a fresh portrayal of George Simenon's iconic detective, Maigret, in this gripping crime story set in Paris.
Maigret Sets a Trap
It's 1955, and Paris is enjoying a blisteringly hot summer. Four women have been murdered and Chief Inspector Maigret is under huge pressure to find the killer.