Make It at Market
Belinda worried her autism would hold her back from glass-blowing, but it's all she wants to do. Paul and Becky upcycle furniture, but their business needs to grow.
After an eight-year break, can talented glassblower Emmy meet her mentor's high expectations? And will sustainability champion Zita embrace her mentor's advice to try new fabrics?