Make Me Scream
Star couple and horror fanatics Tempestt Bledsoe and Darryl Bell host a ghoulish competition where celebrities (Jaleel White, Shoniqua Shandai, and Lil Xan) and their friends take on haunted mazes while trying not to scream.