Making Modern With Brooke and Brice Making Modern With Brooke and Brice
Married duo Brooke and Brice Gilliam have flipped the script on traditional home renovation roles -- with Brooke as the builder and Brice as the designer. As more clients seek out their work, they take a leap of faith to launch a home remodeling business.