Man in the Arena: Tom Brady
Tom Brady shares a personal account of his 10 Super Bowl appearances, deconstructing the milestones of his career by exploring each victory and defeat.
In the Arena
As the Patriots back-up quarterback, Tom Brady takes the reins after star quarterback Drew Bledsoe goes down with an injury, setting the stage for a life-changing season.
The Toughest Things
After a difficult 2002 season, Tom Brady is confronted with the reality of life in the NFL as his friend, and the emotional leader of the Patriots, Lawyer Milloy is released.
To return to the Super Bowl in back-to-back seasons, Tom Brady, along with his teammates, Tedy Bruschi and Mike Vrabel push each other to the edge of greatness.
After 21 seasons in the NFL, Tom Brady shares a personal account of his Super Bowl appearances, and deconstructs the milestones of his legendary career. Each episode explores the pivotal moments in Tom Brady’s life on and off the field.