Marley's Ghosts
Marley doesn’t want to live with ghosts so takes matters into her own hands. A botched up robbery, and a visit from a ghost hunter see Marley struggle to keep her grip on reality.
The Vicar has developed an alarming infatuation and Michael wants to give back to the world. When a secret comes back to haunt Adam we see if he can prove himself to Marley.