Married with Children
The Argentos, an unpredictable family from Buenos Aires, go through hilarious situations as they deal with the everyday hassles of life, as well as their new uptight neighbors, Dardo and María Elena.
Un Tiro al Aire
The neighbors get a guard dog. Pepe has a gun and when they hear noises, he goes outside and accidentally shoots the neighbors' dog.
María Elena talks to Moni about sex. Moni wants to go on a diet so she'll have more energy at night and Pepe has mood swings.
Moni and Pepe have dinner plans with the neighbors. Dardo and Pepe buy a car to fix and cancel. Paola goes out with her boyfriend.
Moni asks Pepe to fix the fence. Fatiga keeps escaping and he's gotten all the dogs in the neighborhood pregnant. Paola gets a job.