Marry Me Again
After Mi Chu Xia's (Zhang Chu Han) fiancé Tang Jing Xing (Ryan Ren) passes away, Chu Xia is determined to revive his domestic jewelry brand, which is on the verge of bankruptcy three years later. In order to try and save the company, she tracks down influencer Lu Yi (also played by Ryan Ren), who looks shockingly like Jing Xing, and suggests a partnership. As they work closely together, Chu Xia begins to develop feelings for Lu Yi, but she can't help but feel that there's more to Lu Yi than meets the eye. Chu Xia will have to confront the truth behind the accident that claimed Jing Xing's life if she wants to find out who Lu Yi really is. This drama follows the events of 2023's "Ready for Love?"