Mars
A Japanese high school is transformed by the arrival of Zero Mishima (Shunsuke Michieda), a charismatic 19-year-old transfer student with white hair and a radical mission to dismantle the current world order created by adults. Zero recruits disaffected students to join his group "Mars," promising a new future through revolutionary action. As Mars grows in influence, they begin challenging the existing social structures, creating tension with teachers and students who oppose their ideology. The group's provocative mission sets the stage for a dramatic confrontation between those who support radical change and those who resist it. This 2024 Japanese drama series was directed by Osamu Katayama and Yuichiro Hirakawa.