Before they became Guardians, five outlaws made their way through the galaxy. These shorts tell stories from the checkered pasts of Peter Quill, Groot, Rocket, Drax and Gamora. They’re a prelude to awesomeness!
Star-Lord: Part 1
See what happens right after little Peter Quill is beamed aboard that Ravager spaceship and meets Yondu and his alien pirates.
The inspirational tale of young Groot becoming the last surviving member of his race.
How one simple creature transforms into the brilliant, tech-savvy, trouble-maker named Rocket - and how he befriends a captive tree-creature.