Masamune-kun's REVENGE
"I've returned to this town for revenge!" Eight years ago, Makabe Masamune, a weak and chubby boy, was harshly rejected by the beautiful Adagaki Aki. Now, he's lost a ton of weight, changed his name, and returned as a handsome teenage boy... all to make the "Brutal Princess" Aki fall in love with him so that he can reject her just as harshly as she did.
In order to try to get Aki to promise to go on a date with him, Masamune teams up with Kojuurou and challenges Aki and Yoshino to see who can get a better score on a test. If he wins, he gets a date with Aki. If he loses, he'll have to live with the nickname Aki gave him until he graduates. How will this end up?
Masamune is planning his strategy to get revenge on Aki by reading the shojo manga, "Barasute," but Yoshino, aka Master, tells him he's doing it wrong. Rather than the aggressive approach he's been using, Masamune tries to get Aki to pay more attention to him by ignoring her, but...
Masamune saves Aki as she was about to be hit by a car, when the mysterious beautiful girl who was riding in the car comes out and says that she was waiting to see Masamune and hugs him. A few days later, a girl named Fujinomiya Neko transfers into Masamune's class, and Aki's mood has been worse ever since...
Neko tries desperately to try to win Masamune's affection. However, Masamune seems rather oblivious to this fact and when he gets home, he finds Yoshino and Neko there, making him food. Masamune panics because there are various things from his past that he doesn't want to be seen...